Hoe activeer ik een dienst?

Gewijzigd op Fri, 17 Mar 2023 om 02:25 PM

Stap 1: Aanmelden

Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst eenmalig gratis aan. Hoe je dat doet vind je onder de vraag ‘Hoe maak ik een account aan?’ Heb je al een account, dan kan je daarna gebruik maken van al onze activatiepunten in Nederland tegen lokaal geldende tarieven. Hiervoor log je in via de app of de website. 


Stap 2: Stroomlevering, waterpunt of sta-/liggeld aanzetten
Selecteer in de app of op de website de locatie waar je je bevindt. Doe dit door te zoeken op de kaart of door te zoeken in de lijst met namen. Selecteer vervolgens de juiste dienst (Lig- of stageld, stroomlevering of water). Activeer het vijfcijferige nummer* van het activatiepunt dat je wilt aanzetten. *Let op: de nummers van Walstroom bestaan uit 4 cijfers.


Stap 3: Stroomlevering, waterpunt, of sta-/liggeld uitzetten
Je kan sta-/liggeld, stroom en water uitzetten op dezelfde manier waarop je de betreffende dienst hebt geactiveerd (zie stap 2). Let op: met het verwijderen van de stroomkabel uit de stekkerdoos is de levering niet beëindigd, je dient de levering via app of de website uit te zetten! Ook de waterlevering dien je zelf te beëindigen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren