Ik heb de stroom aangesloten, maar ik krijg geen stroom. Hoe kan ik dit oplossen?

Gewijzigd op Fri, 17 Mar 2023 om 02:43 PM

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom de stroom het (nog) niet doet. Bekijk of een van de volgende punten van toepassing kan zijn.

  • Tussen het activeren en de start van de levering kan max. 5 minuten tijd zitten

  • De stekker is niet goed aangesloten (controleer beide kanten)

  • Er staat geen spanning op de stekkerdoos (controleer of de aardlekschakelaar op rood staat)

  • Het activatienummer is onjuist. Controleer het nummer op de locatie (in de app of via de website kan je het nummer wat je hebt ingevuld controleren)

  • Ben je al geregistreerd met een account? Zo niet maak dan eerst gratis een account aan

  • Als je al een account hebt, controleer dan of je met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord bent ingelogd

  • Ben je je wachtwoord kwijt, vraag dan een nieuwe aan door op ‘wachtwoord vergeten’ te klikken

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren